16 decembrie 2005

Zi de teza

Astazi am avut teza la limba romana. Groaznic. Aseara am crezut ca nu voi face nimic...dar se pare ca si de data asta cineva m-a sustinut. O teza de doua ore, gen bac, in afara de subiectul 2(scrisoare, cerere, telegrama, etc.). Am fost destul de stresat, mai ales ca nu stiam pe ce sa ma axez, totul parea ca putea fi...de la basm, si pana la roman. Ne-a cazut insa...nuvela psihologica...bleah. Minimum 2 pagini de blabla-uri...Am facut-o si pe asta...Bine ca am scapat. Acum e important sa iau si o nota ceva mai marisoara...nu ma astept la cine stie ce, insa imi doresc sa fie bunicica (parca as vorbi de cine stie ce...).

De acum si pana la Craciun, doar colinde, si mici lucrarele sa mai fie....in rest...trai.(hope so).

6 comentarii:

Auras spunea...

Er.. cum se numea? Moara cu noroc si inca una, mai scurta.

Claudiu spunea...

Alexandru Lapusneanu?..sau tot nuvela psihologica?

Auras spunea...

tot psihologica

Claudiu spunea...

Cred ca stiu la ce opera te referi...la "In vreme de razboi" de Caragiale:D

Auras spunea...

aia

Claudiu spunea...

le am:D..nici nu ma gandeam la ea