17 decembrie 2005

Inca o zi trecuta...

E si ziua dragei mele colege, Andreea. Implineste 18 anisori. O varsta frumoasa. Un sincer "LA MULTI ANI!!", sanatate, fericire, tot ce isi doreste si multa multa bafta la BAC.

M-a apucat melancolia. Perioada in care imi dau seama de cate ceva, tanjesc, ori imi aduc aminte de cate vreun eveniment placut. Frumos si trist in acelasi timp.

Azi mi-a spus cineva ca sunt rau. Chiar sunt rau? sau poate persoana respectiva nu se astepta sa o refuz asa de frumos. Ei...se mai intampla...poate ii trece(sau poate nu). Sa fiu optimist totusi.
De foarte multe ori, incerc sa impac si "capra si varza" si nu reusesc sa impac pe nici una, mai mult, imi iau eu "palme". Mai ales de la varza:))).

Ma gandeam azi ce compil atomic sunt. Nu sunt in stare de mai nimic. Sau asa mi se pare mie, dar sincer nu imi convine nici asa. Nici sa mi se para. Ma demoralizeaza.

O sa treaca si perioada asta tampita. O sa ma linistesc eu.
Inca o data, LA MULTI ANI!!(sa fii iubita).

Un comentariu:

Auras spunea...

Eh.. nu esti copchil atomic sau rau... Asa zic toate fetele :P