25 decembrie 2005

Pink Floyd

Pink Floyd...de fiecare data cand aud numele acestei trupe, gandul imi fuge la cea mai buna muzica rock. Nu exista, sau poate nu am ascultat eu band-uri care sa fie de valoarea lui Pink Floyd.

Cred ca am preluat de la tata 'dragostea'(daca ii pot spune asa) de Pink Floyd, desi el nu a facut altceva decat sa cumpere un album. M-am atasat de ei, de muzica lor, am inceput sa o simt, sa simt atat linia melodica, cat si versurile.

De cateva luni ma chinui sa iau un concert, Pink Floyd live in Venetia, pe care l-am luat din pacate greu...:). Dar se pare ca merita. Merita orice e Pink Floyd. Am ramas uimit cat de bun poate fi un asemenea concert, ce bine pot canta acesti oameni. Muzica buna la locul potrivit.

Privesc formatiile de astazi si observ ca nu se mai pune atat accentul pe muzica, ci pe cum sunt imbracati, pe versuri cat mai vulgare, imagine. De asta are de pierdut muzica de azi, dar sa revenim...
Uimitor ce spectacol de lumini si sunet am putut vedea acolo. Multa munca, dar pentru fanii lor, totul a meritat.

Niciodata nu poti spune ca o melodie e buna, daca versurile sunt proaste, ori linia melodica e proasta. Trebuie ambele sa fie bune. Sa trimita mesajul acela pe care ascultatorul trebuie sa il primeasca. La Pink Floyd si versurile si liniile melodice sunt nemaipomenite, lucru intalnit rar prin muzica de astazi.

Atasez cateva imagini pentru curiozitatea unora ce nu au vazut acest concert.




PINK FLOYD RULES

Un comentariu:

Anonim spunea...

Yes Pink Floyd does RULE.