11 decembrie 2005

Noul album Iris

Dupa succesul albumului 'Iris 4 Motion', baietii trupei Iris ofera o noua surpriza fanilor si lumii intregi.

Astazi, 10 decembrie 2005, s-a lansat un nou album: MAXIMA.

Concertul sustinut la Sala Polivalenta a fost un succes total. Mi-a placut. Desi l-am vazut live pe net, mi-a placut.

Se observa de departe calitatea exceptionala a muzicii realizate de IRIS. Te face sa simti, sa traiesti, fara a te intreba 'de ce, in ce fel, sau cum poti iubi melodiile lor'. Pur si simplu o indragesti.

Tin minte si acum clipul melodiei 'Somn bizar', pe care il vedeam la televiziunea nationala cand eram un pustan micut de vreo 5-6 ani. Imi placeau...nu stiu de ce...dar imi placeau si inca imi plac;asta e important.

Am citit in Cotidianul un articol destul de bun legat de acest nou album..."Irisii se tureaza la maximum".

Sursa din Cotidianul

Misto ideea celor din band.

Treizeci de ani de Iris...WOW...mult, putin...nici nu stiu ce sa spun...poate mai bine as spune ca au fost 30 de ani de muzica buna oferita de o formatie exceptionala. IRIS.

Imi revine in minte un refren"...si a fost o data...Iris...".Ce frumos suna...va fi pentru totdeauna Iris. Nu conteaza ce se va intampla, conteaza ce ramane in inimile noastre.

Niciun comentariu: